Höstnyheter

Även om jag är lite sen med höstnyheterna från Villervalla så kommer en presentation på några av kläderna som ligger på vår önskelista :) Visst är den fin!! När Jennie såg pyjamasen sa hon direkt: "Vill haaaaaa!" Jag älskar denna nya färg och printkombon och jag tror nog att det får bli en sån nu när hösten kommer krypandes och kvällarna är kyigare. Scarfen kommer att bli toksnygg till blocksjackan. Synd att det inte finns mössa i samma print, då hade jag köpt den med :) Trosorna kommer jag absolut att köpa och testa. Tänker då på att många klagat på kvallen i vårens plagg och trosor är ju nått man tvättar varje dag! Så jag kör en liten konsumettesting på dessa :) Sen är ju velourjackan och byxorna ett MÅSTE denna höst, dom är ju såååå fina och sköna. Så, det var vår önskelista för tillfället men den kommer nog att fyllas på allt eftersom :) Dessutom har de kanonrea just nu på vårens plagg så jag kommer nog att handla till nästa sommar oxå :) //VV-holick

Kommentarer
Postat av: Emma

vet du hur villervallas overaller är?

Svar: Hej Emma. Jag har bara använt jacka och täckbyxor till min tjej. Men jag skulle höra mig för med andra som har vv´s overaller till sina barn. Annars är jag mkt nöjd med vinterjackan och byxorna. Under har jag underställ vid kalla dagar. Mvh VV-holick
Majbarn

2012-09-11 @ 20:10:04
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0